tirsdag 12. september 2017

Også på engelsk

[Oppdatering 19/9 2017 kl. 14.55: Jeg har funnet mange flere nettsider. Se bloggpost på Blog Trixnix her.]

De nettsidene jeg tidligere har listet som er vemmelige ved at de er stygge og egnet til å skape aggresjon kan tenkes å ha ulike funksjoner. For den hypnotiserte kan de tenkes å gi avmaktsfølelse. For andre som ledes til nettsidene kan de tenkes å vekke behov for en makt som kan rydde opp og skape orden. Nettsidene er ikke mange, men om de blir fokuserte på, og det lykkes å konsentrere oppmerksomhet om dem, er de fortvilende lesing. Hver og en er en hån av intellektet og er egnet til å vekke raseri. Det er så mange av dem av lagingen av dem tydeligvis er organisert, og laget i den hensikt å skulle kunne brukes.

Ved Gud har jeg nå funnet noen tilsvarende nettsider på engelsk. Jeg regner med at der er mange fler enn de jeg har funnet. Det at de også forekommer på engelsk viser at organisasjonen bak dem ikke er rent norsk.

Vennligst se:

loveliness.com
upper.com
nether.com
nightstand.com
premature.com
costly.com
necessary.com
missionary.com
splendidly.com
moneymaking.com
carry.com
divine.com
sorrow.com
changing.com
glorious.com
choosing.com
overtune.com
plea.com

.·: † :·.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk, og kopier/lim inn:

🙂   😊   😌   😃   😄   😛   😶   😐   😟   😕   😮   😪   😉

💛   💚   💙   💜   💔   👍 👎   🌹   🌷   🌼   🌸   💐  

🌞   🌙   ⭐️   💧   🌈   👒   🎩

Takk for din kommentar! ♫♥♪ 
Den er vel snill og rar. ♫♥♪ 
Og røper du ditt navn ♫♥♪ 
så er det intet savn. ♫♥♪