mandag 4. desember 2017

Jeg mener arbeidet på Trixnix er ferdig

Jeg mener Trixnix nå er ferdigstilt. I dag postet jeg en liten tone hvor ved der er 140 toner helt forskjellige fra hverandre på Trixnix, hvorav der er 40 toner på Prixnix. Og jeg mener jeg ikke kommer til å poste flere dikt. Det er som med hundekjeksen, ikke sant. Om vi ser nøye på hver blomst er de nydelige, men det blir litt mye av det gode. Sånn som det er nå er det mulig å identifisere tonesettinger ved de ulike samlingene med dikt, men om jeg poster mer er det fare for at det bare blir rot.

Jeg kommer imidlertid til å fortsette å poste tegninger, og kanskje maleriske forsøk, på Prixnix. Kanskje jeg fortsatt også finner det for godt å bytte ut tegningene rundt om kring.

Takk, Gud! Det å lage Trixnix har vært en kraftanstrengelse. Jeg har prøvd å være ferdig flere ganger, men denne gang føler jeg virkelig for å være det.

.·: :·.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar